.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقادنماینده روحانی مجلس ازاظهارات رویانیان

رييس مجمع نمايندگان روحاني مجلس با انتقاد از اظهارات سردار رويانيان در خصوص دوچرخه سواري بانوان به خبرنگار جام جم آنلاين گفت: دوچرخه سواري خانم ها با شئونات اسلامي همخواني ندارد.رويانيان بايد بداند كه مشكل حمل و نقل با دوچرخه سواري خانم ها حل نمي شود.

به گزارش شمال نیوز ،محمدتقي رهبر در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاين با اشاره به اظهارات محمد رويانيان رييس ستاد حمل و نقل سوخت كشور مبني بر طراحي دوچرخه براي خانم ها گفت: رويانيان براي حل مشكل ترافيك تهران اظهار مي دارد كه ما درصدد طراحي دوچرخه ويژه زنان در محافل عمومي هستيم.

وي افزود: آقاي رويانيان بايد بداند كه مشكل حمل و نقل با دوچرخه سواري خانم ها حل نمي شود.

نماينده اصفهان در مجلس گفت: آقاي رويانيان بايد ابتدا به فكر حل معضل ترافيك باشد و بعد موضوع دوچرخه سواري خانم ها را پيگيري كند.

رهبر اضافه كرد: اقدام دوچرخه سواري خانم ها با شئونات اسلامي ما همخواني ندارد و با ضرورت رعايت حجاب از سوي خانم ها نيز ناسازگار است.

وي اين اظهارات رويانيان را ناشي از بي دقتي وي دانست و افزود: به ايشان توصيه مي شود كه مشكلي بر مشكلات حل نشده تهران، اضافه نكند.

پيش از اين ، رییس ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت کشور با اشاره به عزم دولت برای توسعه حمل و نقل پاک از طریق دوچرخه سواری، از طراحی دوچرخه ویژه زنان خبر داد و افزود: این دوچرخه که در دست طراحی است، دارای ویژگی‌های لازم برای حفاظت از زنان و رعایت شئونات لازم خواهد بود.

وی البته زمان دقیق تولید این دوچرخه را اعلام نکرد، اما گفت: هنوز امکان استفاده زنان از دوچرخه در حمل و نقل شهری وجود ندارد.

در مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی بر عدم استفاده زنان از دوچرخه در سطح شهر تاکید شده است.

در همین رابطه، کبری خزعلی ـ رییس شورای فرهنگی، اجتماعی زنان ـ با بیان اینکه این شورا بر اساس سیاست‌های مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی حرکت می کند، تاکید کرده بود: در مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی بر عدم استفاده زنان از دوچرخه در سطح شهر تاکید شده است.

وی در خصوص اینکه آیا موضوع استفاده زنان از دوچرخه در سطح شهر به منظور بررسی در دستور کار شورای فرهنگی و اجتماعی زنان قرار دارد یا خیر، گفته بود که این موضوع جزو شرح وظایف شورا نیست، بلکه باید تقاضای آن از سوی نهاد پیشنهاد دهنده، به شورای فرهنگی، اجتماعی زنان برسد تا پس از بررسی، نظرات اعضا را دریافت و در این رابطه اعلام نظر کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.384 seconds.